E-shopEshop na mieru vám pomôže vybudovať povedomie značky: 5 užitočných stratégií a tipovAký by mal byť eshop na mieru ak chcete budovať svoju značku? Profesionálny, plný moderných funkcií a so značným potenciálom predaja. Chcete taký?
UXPríručka pre lepší UX dizajn webuČo bráni dobrému dizajnu pri tvorbe web stránky? Prečo sa nerozhodovať bez ohľadu na komplexnosť projektu? Aké techniky pri dizajne používať?
E-shopy10 dôvodov, prečo by ste mali mať eshop na mieruTvorba eshopu sa môže uberať dvoma základnými cestami. Buď si zvolíte eshop na prenájom alebo ďalšiu možnosť. Dlhodobo výhodnejšiu. Eshop na mieru. Ak ste sa ešte úplne nerozhodli, možno vás presvedčí nasledujúcich 10 bodov.
SEOKam vo vašom procese návrhu webových stránok patrí SEOPri tvorbe webových stránok určite netreba zabúdať aj na SEO. Práve pre očakávané výsledky musí byť SEO súčasťou vášho projektu od začiatku. Ako na to?
E-shopyPotrebujete nový eshop? Woocommerce eshop vs eshop na mieruRozbiehate nový eshop? Alebo hľadáte novú platformu pre už existujúci? Poradíme vám, kedy je aké riešenie pre vás vhodné. Kedy staviť na eshop na mieru a kedy postačí Woocommerce plugin vo WordPress-e.
UXUX a súkromie: Lepšia skúsenosť s používaním súborov cookiesZamysleli ste sa niekedy nad dizajnovými návrhmi a ochranou súkromia? Ako sa vyrovnať s výzvami na udelenie súhlasu so súbormi cookie? Čítajte ďalej.
E-shopyZakladáte si vlastný eshop? Poradíme, ako si vybrať doménu, CMS a hostingMáte nápad čo predávať, rozhodli ste sa pre tvorbu eshopu, ale neviete ako začať? Aké prvotné kroky vás čakajú a na čo si dať pozor? Poďme sa na to pozrieť spoločne.
WordpressOptimalizácia obrázkov vo WordPressePoužívate na svojej WordPress stránke obrázky v plnej veľkosti? Aké to môže mať následky? Pomôžeme vám naučiť sa optimalizovať obrázky správne.
E-shopy10+1 dôvod, prečo si vytvoriť eshop cez WordpressAkú platformu zvoliť pre váš internetový obchod, aby ste to mali jednoduché a na druhej strane nepostrádali užitočné funkcie? Stavte na Wordpress e-shop.
E-shopyEshop na mieru verzus eshop na prenájom: Ktoré riešenie sa vám oplatí viac?Zamýšľate sa nad spustením nového internetového obchodu a uvažujete, či si dať pripraviť eshop na mieru alebo postačí prenájom? Čo je výhodnejšie?
E-shopy6 základných krokov pri tvorbe vlastného e-shopuMáte už presnú predstavu o tom, čo idete predávať, zadefinované produkty, vybaveného dodávateľa? Už len rozbehnúť vaše predstavy online? E-shop na mieru sa vám oplatí, pokiaľ chcete budovať brand, odlíšiť sa od konkurencie a okrem toho disponovať unikátnymi funkciami, ktoré podporia váš predaj. Ešte prv, ako sa pustíte do detailov pri tvorbe vlastného e-shopu, čakajú vás tieto základné kroky.
UXAko vytvoriť presvedčivú vstupnú stránkuVytvorenie presvedčivej a pútavej vstupnej stránky zahŕňa kombináciu jasného cieľa, presvedčivého copywritingu, premysleného dizajnu a vytrvalého testovania. Bez využitia všetkých štyroch taktík vaša stránka zlyhá.
UXStresujete svojou stránkou návštevníkov?Stres nie je len niečo, kvôli čomu sa ľudia cítia nepríjemne. Podnecuje v nás pud sebazáchovy - „uteč“ alebo „bojuj“. Posledná vec, ktorú chcete, je vytvoriť takú webovú stránku, ktorá stresuje návštevníkov, čo vedie k pokazeniu ich používateľského zážitku alebo k tomu, že vašu stránku veľmi rýchlo opustia.
UXAko na efektívne formuláre, časť 2.Väčšina stránok a pravdepodobne aj tá vaša má minimálne jeden formulár. Prečo sú formuláre, ich obsah, dizajn a funkcionalita také dôležité? Máte v poriadku prihlasovanie, kontaktovanie, nákup produktu, správu profilu? Chcete zarábať na vašej stránke viac, alebo mať viac používateľov? Kto by nechcel…
UXAko na efektívne formuláre, časť 1.Väčšina stránok a pravdepodobne aj tá vaša má minimálne jeden formulár. Prečo sú formuláre, ich obsah, dizajn a funkcionalita také dôležité? Máte v poriadku prihlasovanie, kontaktovanie, nákup produktu, správu profilu? Chcete zarábať na vašej stránke viac, alebo mať viac používateľov? Kto by nechcel…
UXTlačidlo v hodnote 300 miliónov dolárovJe ťažké predstaviť si formulár, ktorý by mohol byť jednoduchší: dve polia, dve tlačidlá a jeden link. Ukázalo sa, že tento formulár bránil zákazníkom v nákupe produktov zo známeho internetového obchodu v objeme do 300 000 000 dolárov ročne. Ešte horšie bolo, že dizajnéri spoločnosti ani len netušili v čom je problém.
WordpressČo je nové pri tvorbe web stránok vo WordPresse - Gutenberg editorOd svojho vydania pred 8 mesiacmi sa Gutenberg výrazne vylepšil a ponúka používateľskú skúsenosť oveľa bohatšiu ako všetko ostatné, čo bolo možné na WordPress. Pozrime sa na jeho najnovší vývoj a na to, kam smeruje.