Kto sme
Všetky články
Vyberte sekciu
Vyberte sekciu
Programovanie

Eshop na mieru vám pomôže vybudovať povedomie značky: 5 užitočných stratégií a tipov

E-shopyE-shopy10/22/202310/22/2023

Chystáte sa rozbehnúť biznis s vašou značkou vo veľkom? Jedným z prvých krokov je vybudovanie povedomia. Pýtate sa, ako na to? Dajte si vytvoriť eshop na mieru. Profesionálny, plný moderných funkcií a so značným potenciálom predaja. Pri procese sa vám vyplatí držať sa nasledovných stratégií a tipov.


1. Navrhnite unikátny web dizajn

Vďaka kvalitnému a jedinečnému web dizajnu váš biznis bude prekvitať, vaše produkty zarábať postupne viac a viac. Pri návrhu postupujte tak, aby bol výsledok funkčný, prehľadný a návštevníka priviedol k dokončeniu konverzie. Pri tvorbe dizajnu pre eshop na mieru je potrebné mať jasno v tom, aké farby chcete používať, tiež poznať cieľovú skupinu a vedieť ju aj vizuálne zaujať. 


2. Definujte značku

Vytvorte vizuálny prvok značky, zahŕňajúci logo, farby, typografiu a ďalšie designové prvky. Tie by mali byť konzistentné a reflektovať vašu firemnú identitu.

Zvážte tiež, aké hodnoty a princípy chcete, aby vaša značka reprezentovala. Kladiete dôraz na kvalitu, inovácie, udržateľnosť, spoľahlivosť alebo iné aspekty, ktoré sú dôležité pre vašich zákazníkov? Definujte tiež poslanie a komunikačný štýl, vytvorte si príbeh, ktorým oslovíte vašich zákazníkov. Myslite na toto všetko pri počiatkoch tvorby eshopu


3. Zamerajte sa na kvalitný obsah

Poskytnite na stránkach vášho eshopu špičkový obsah a docielite tak väčší záujem a angažovanosť zákazníkov. Dajte si záležať na popisoch produktov, nech sú podrobné a informatívne. Dôležité sú tiež fotografie a videá produktov a ich optimalizácia, zobrazené ideálne v reálnych situáciách a na skutočných ľuďoch. Poskytnite užitočné tipy a rady, ako používať vami predávané produkty. Pravidelnou tvorbou blogového obsahu (novinky, trendy, inšpirácie) zvyšujete povedomie o vašom eshope a stúpa vám popularita i povesť odborníka v danom odvetví.


4. Personalizujte zákaznícku skúsenosť - UX dizajn

Vytvorte pozitívne a prispôsobené prostredie pre každého zákazníka. Používateľské rozhranie prispôsobte individuálnym preferenciám, ukazujte podobné a odporúčané produkty (na základe profilu, správania, nákupov, atď). Umožnite zákazníkom vytvoriť si vo vašom eshope užívateľský profil. V ňom môžu mať uložené preferencie, platobné a dodacie údaje. Uľahčíte tak prácu sebe aj im. Používajte tiež personalizované ponuky obsahu. Vytvárajte ich na základe záujmov a preferencií zákazníkov.


5. Sledujte a analyzujte výsledky

Monitorujte a analyzujte výsledky eshopu na pravidelnej báze. Sledujte jeho výkonnosť, identifikujte silné stránky i oblasti potenciálneho zlepšenia. Posvieťte si na počet objednávok, ich priemernú hodnotu, mieru opakovaných nákupov či okamžitých odchodov. Prostredníctvom analytických nástrojov tiež monitorujte správanie zákazníkov. Získate tak cenné informácie o ich záujmoch, preferenciách a krokoch, ktorými sa môžete v budúcnosti riadiť pri prispôsobení eshopu (ktoré stránky navštevujú, na čo klikajú, koľko času u vás strávia a pod.). V záujme zlepšenia služieb využívajte A/B testing, výsledky dotazníkov i pripomienky v recenziách. 


Keď si porovnáme eshop na mieru a krabicové riešenie, prípadne lacné systémy na prenájom eshopu, môžeme zhodnotiť, že vám extra výsledky neprinesú. Určite nie dlhodobo. Pokiaľ vám skutočne záleží na budúcnosti vášho internetového obchodu, povedomí, konverziách a celkovo dobrých výsledkoch, stavte na iné riešenie. Profesionálny eshop na mieru. Pomôžeme vám vytvoriť taký, s ktorým budete dosahovať výsledky roky. Neváhajte nás kontaktovať.

Ďalšie články

Všetky naše referencie

Ďalšía kategória

Design