Kto sme
Všetky články
Vyberte sekciu
Vyberte sekciu
Programovanie

Webová analytika

Sledujeme správanie používateľov, analyzujeme dáta a

Dôležité metríky

Základom úspechu je dôkladné meranie výkonu vašich online aktivít. Analyzujeme kľúčové metriky, akými sú počet návštev, miera odchodu (bounce rate), priemerná dĺžka návštevy či konverzný pomer. Vďaka tomu vidíme, ktoré časti webu fungujú efektívne a ktoré potrebujú vylepšenie.

Google Analytics

Využívame ich na spracovanie dát o správaní používateľov. Lepšie potom chápeme odkiaľ prichádzajú a čo presne na webe robia. Ďalšie nástroje, ako napríklad Google Tag Manager, nám umožňujú efektívne nasadzovať a spravovať meracie kódy či konverzné udalosti.

Remarketing

Pracujeme aj s Facebook Pixelom a inými sledovacími systémami, vďaka ktorým meriame úspešnosť kampaní na sociálnych sieťach a vytvárame remarketingové publikum. Dôsledná integrácia týchto kódov dáva ucelený pohľad na správanie návštevníkov naprieč rôznymi marketingovými kanálmi.

Presná interpretácia

Samotný zber dát nestačí - kľúčový je správny výklad a prepojenie dát so skutočnými cieľmi biznisu. Identifikujeme slabé miesta a navrhujeme konkrétne kroky na zvýšenie konverzií či zlepšenie používateľskej skúsenosti. Rozhodnutia založené na dátach sú tak vždy podložené reálnymi číslami.

Neustála optimalizácia

Aby sme dosiahli maximálnu efektivitu, odporúčame pravidelné testovanie rôznych elementov na vašom webe či v kampaniach. Vďaka A/B testom a ďalším metódam zisťujeme, aké úpravy majú najväčší prínos pre váš biznis. Tento neustály proces zaručí, že sa budete priebežne prispôsobovať aktuálnym potrebám trhu aj používateľom.

Jasný prehľad o výkonnosti

Zrozumiteľne a prehľadne reportujeme, čím získavate okamžitý vhľad do výkonnosti online aktivít. Vždy presne viete čo funguje a čo treba vylepšiť. S jasným prehľadom o metrikách a ich vývoji dokážete lepšie plánovať ďalšie marketingové kroky a strategické rozhodnutia.