Firemná webstránka Tatry Golf Residence Park
Prípadová štúdia
Profesionálna webová stránka pre lukratívne rezidencie v Tatrách so všetkým čo k modernému projektu patrí.
Pre Tatry Golf Residence Park sme vytvorili reprezentatívny web s premysleným vizuálom, návrh loga a tiež kompletný branding projektu. Projekt je preto ľahko zapamätateľný a má úspech.
Čo sme robili
- ux & web design
- programovanie (wordpress)
Moderná webstránka na mieru nevznikne sama
Toto všetko obnáša tvorba webstránok, ktoré klientom úspešne zarábajú.
Uchopenie projektu
Klient nás oslovil s tým, že potreboval pre svoj projekt profesionálnu webovú stránku, ktorá vystihne jeho zámer a pritiahne tú správnu cieľovú skupinu záujemcov o tento typ nehnuteľností. Najskôr sme si s klientom prešli všetky požiadavky, aby sme pochopili jeho očakávania a spracovali projektovú dokumentáciu, ktorá by ich reálne naplnila.
Návrh riešenia
Úloha bola jasná. Vytvoriť moderný web pre záujemcov, ktorí rýchlo nájdu všetky informácie vrátane dostupnosti pozemkov. To všetko v špičkovom webdizajne s novým logom a brandingom, a zároveň na najlepšej technologickej úrovni funkcií, rýchlosti a SEO. V rámci úzkej spolupráce sme s klientom diskutovali, ako tieto plány zrealizovať.
Priebeh vývoja
Dizajnér mal voľnú ruku, popustil uzdu kreativite a vytvoril originálny štýl/moodboard. Ďalej sa navrhli varianty loga a celá korporátna identita. Po schválení sme sa pustili do wireframov (rozloženia stránok) a finálneho webdizajnu. Pravidelne sme klientovi prezentovali výstupy a diskutovali o nich. Projekt sme finálne zverili do rúk našich programátorov.
Úspešný výsledok
Pred samotným spustením web optimalizujeme pre prehliadače, responzívnosť a SEO, pre čo najlepšie pozície na Googli. Odovzdaním webu spolupráca s klientom nekončí a projekt vylepšujeme ďalej. Sledujeme správanie návštevníkov cez Hotjar a Google Analytics a na základe získaných dát klientom radíme ako zvýšiť ich tržby.
Tvorba brandu
Predpokladom plnohodnotnej firemnej identity je pochopenie projektu a jeho zámeru. Návrh loga prichádza potom.
Po konzultáciách s klientom sme pripravili zrozumiteľné firemné princípy, ktoré by mal projekt prezentovať. Následne sme odkomunikovali základné piliere toho, ako sa odlíšiť od konkurencie a cez nový branding značky ukázať jedinečnú esenciu firmy.
Asap
Asap je súčasná moderná rodina bezpätkových písiem s jemne zaoblenými rohmi. Nadizajnoval ju Pablo Cosgaya. Význam Asap je “as soon as possible”. Existujú 4 štýly: Klasický, kurzíva, hrubý a hrubá kurzíva. Táto rodina písiem, ktorá bola navrhnutá špeciálne na použitie na webe, poskytuje štandardizovanú šírku znakov vo všetkých štýloch, čo zaručuje, že riadky majú rovnakú dĺžku. Táto užitočná funkcia dovoľuje užívateľom meniť štýly písma bez toho, aby museli zalamovať text nanovo. Asap vychádza z písma Ancha (navrhnutého Pablom Cosgayom a Hectorom Gattim) a bolo vytvorené v spolupráci s Andrésom Torresim.