Kto sme
Všetky články
Vyberte sekciu
Vyberte sekciu
Programovanie

Firemná web
stránka Dentique

Prípadová štúdia

Novootvorená špičková zubná klinika potrebovala dostať do povedomia. Pomoha im v tom moderná webstránka a branding.

Náš tím sa postaral o názov brandu, logo, UX, webový dizajn a kompletné programovanie na mieru. Súčasťou webu je aj rezervačný systém na objednávanie termínov na kliniku.

Čo sme robili

  • Tvorba názvuTvorba názvu
  • logo & brandinglogo & branding
  • ux & web designux & web design
  • kódovanie front-endu (bootstrap)kódovanie front-endu (bootstrap)
  • programovanie (wordpress, php, javascript)programovanie (wordpress, php, javascript)

Profesionálna webstránka na mieru nevznikne sama

Toto všetko obnáša tvorba webstránok, ktoré klientom úspešne a dlhodobo zarábajú.

1

Uchopenie projektu

Od klientky sme dostali zadanie na vytvorenie luxusnej firemnej stránky, ktorá by novým i stálym klientom zrozumiteľne poskytla informácie o klinike, ponuke služieb a cenách. Najskôr sme si s klientkou prešli všetky požiadavky, aby sme pochopili jej očakávania a spracovali projektovú dokumentáciu, ktorá by ich reálne naplnila.

2

Návrh riešenia

Úloha bola jasná. Vytvoriť prezentáciu kliniky od A po Z, ktorá by prekonala konkurenciu, bola by ľahko zapamätateľná a mala kvalitné UX. Muselo byť už na prvý klik zrejmé, že ide o prvotriedne služby a zároveň mať najlepšiu technologickú úroveň funkcií, rýchlosti a SEO. V rámci úzkej spolupráce sme s klientkou diskutovali, ako tieto plány zrealizovať.

3

Priebeh vývoja

Dizajnér mal voľnú ruku, popustil uzdu kreativite a vytvoril originálny štýl/moodboard. Ďalej sa vymyslel názov firmy, logo a korporátna identita. Po schválení sme sa pustili do wireframov (rozloženia webstránky) a finálneho webdizajnu. Pravidelne sme klientke prezentovali výstupy a diskutovali o nich. Projekt sme finálne naprogramovali na systém Wordpress.

4

Úspešný výsledok

Pred samotným spustením web optimalizujeme pre prehliadače, responzívnosť a SEO, pre čo najlepšie pozície na Googli. Odovzdaním webu spolupráca s klientom nekončí a projekt vylepšujeme ďalej. Sledujeme správanie návštevníkov cez Hotjar a Google Analytics a na základe získaných dát klientom radíme ako zvýšiť ich tržby.

Tvorba brandu

Predpokladom plnohodnotnej firemnej identity je pochopenie projektu a jeho zámeru. Návrh loga prichádza potom.

Po konzultáciách s klientkou sme pripravili zrozumiteľné firemné princípy, ktoré by mal projekt prezentovať. Následne sme odkomunikovali základné piliere toho, ako sa odlíšiť od konkurencie a cez nový branding značky ukázať jedinečnú esenciu firmy.

Azúrová modrá
Antracitová
Bridlicová sivá
Signálna šedá

Azo Sans

Azo Sans je geometrické bezpätkové písmo, inšpirované konštruktivistickými písmami dvadsiatych rokov. Jeho nuansy zjemňujú striktnosť čistej geometrie a robia ho viac ľudským a príjemným na čítanie, obzvlášť pri dlhších textoch.

Font example

Webový dizajn na mieru

Profesionálna webstránka sa bez neho nezaobíde.

Prepracované UX, high-fidelity wireframy a webový dizajn na mieru spĺňajú všetko, čo by mal moderný firemný web obsahovať. To všetko zvyšuje dôveryhodnosť a mení návštevníkov na zákazníkov. Perfektná responzívnosť a mobile first prístup sú už len čerešničkou na torte.

Viac podstránok

“Spolupráca s Narative bola pre nás na naozaj vysokej úrovni. Výstup vždy spĺňal vyšší štandard ako prvotné zadanie / naše očakávania. Pri všetkých službách sme boli plne spokojní a pri budúcich zadaniach je určite Narative naša prvotná voľba.”

Pavol Olbert, CEO / Flipwork

Ďalší projekt

Game Days