Firemná web
stránka Dentique
Prípadová štúdia
Novootvorená špičková zubná klinika potrebovala dostať do povedomia. Pomoha im v tom moderná webstránka a branding.
Náš tím sa postaral o názov brandu, logo, UX, webový dizajn a kompletné programovanie na mieru. Súčasťou webu je aj rezervačný systém na objednávanie termínov na kliniku.
Čo sme robili
- Tvorba názvu
- logo & branding
- ux & web design
- kódovanie front-endu (bootstrap)
- programovanie (wordpress, php, javascript)
Profesionálna webstránka na mieru nevznikne sama
Toto všetko obnáša tvorba webstránok, ktoré klientom úspešne a dlhodobo zarábajú.
Uchopenie projektu
Od klientky sme dostali zadanie na vytvorenie luxusnej firemnej stránky, ktorá by novým i stálym klientom zrozumiteľne poskytla informácie o klinike, ponuke služieb a cenách. Najskôr sme si s klientkou prešli všetky požiadavky, aby sme pochopili jej očakávania a spracovali projektovú dokumentáciu, ktorá by ich reálne naplnila.
Návrh riešenia
Úloha bola jasná. Vytvoriť prezentáciu kliniky od A po Z, ktorá by prekonala konkurenciu, bola by ľahko zapamätateľná a mala kvalitné UX. Muselo byť už na prvý klik zrejmé, že ide o prvotriedne služby a zároveň mať najlepšiu technologickú úroveň funkcií, rýchlosti a SEO. V rámci úzkej spolupráce sme s klientkou diskutovali, ako tieto plány zrealizovať.
Priebeh vývoja
Dizajnér mal vo ľnú ruku, popustil uzdu kreativite a vytvoril originálny štýl/moodboard. Ďalej sa vymyslel názov firmy, logo a korporátna identita. Po schválení sme sa pustili do wireframov (rozloženia webstránky) a finálneho webdizajnu. Pravidelne sme klientke prezentovali výstupy a diskutovali o nich. Projekt sme finálne naprogramovali na systém Wordpress.
Úspešný výsledok
Pred samotným spustením web optimalizujeme pre prehliadače, responzívnosť a SEO, pre čo najlepšie pozície na Googli. Odovzdaním webu spolupráca s klientom nekončí a projekt vylepšujeme ďalej. Sledujeme správanie návštevníkov cez Hotjar a Google Analytics a na základe získaných dát klientom radíme ako zvýšiť ich tržby.
Tvorba brandu
Predpokladom plnohodnotnej firemnej identity je pochopenie projektu a jeho zámeru. Návrh loga prichádza potom.
Po konzultáciách s klientkou sme pripravili zrozumiteľné firemné princípy, ktoré by mal projekt prezentovať. Následne sme odkomunikovali základné piliere toho, ako sa odlíšiť od konkurencie a cez nový branding značky ukázať jedinečnú esenciu firmy.
Azo Sans
Azo Sans je geometrické bezpätkové písmo, inšpirované konštruktivistickými písmami dvadsiatych rokov. Jeho nuansy zjemňujú striktnosť čistej geometrie a robia ho viac ľudským a príjemným na čítanie, obzvlášť pri dlhších textoch.
Viac podstránok
Mobilná verzia
Väčšina návštevníkov webstránky prichádza cez mobily. Myslíme na to.
Vytvoriť responzívny web do posledného detailu je kľúčové, pretože určuje, či bude UX (user experience) pre návštevníkov jednoducho použiteľné. Pri projektoch vždy dbáme, aby boli prehľadné a intuitívne na smartfónoch (mobile first), tabletoch a ďalších rozlíšeniach.
Aj vďaka tomu sa zvyšuje šanca, že sa z návštevníkov stanú zákazníci, využijú služby, zakúpia produkt či vykonajú inú požadovanú akciu bez akýchkoľvek prekážok. Toto by mala byť priorita každého, kto má vlastný web a chce, aby mu prinášal čo najväčší zisk.