Firemná webstránka
Game days
Prípadová štúdia
Medzinárodný herný festival sa dočkal reprezentatívneho webu na mieru vrátane nového loga a kompletného brandingu.
Hráčom je dobre známy populárny herný festival Game days. Každý, koho zaujíma a chce zostať v obraze ho odteraz nájde na prepracovanej štýlovej webovej stránke, ktorú sme pripravili.
Čo sme robili
- UX & web design
- logo & branding
- grafický design a materiály
- kódovanie front-endu (bootstrap)
- programovanie (php + javascript)
Moderná webstránka na mieru nevznikne sama
Výroba webstránky na najvyššej úrovni si vyžaduje profesionálny prístup.
Uchopenie projektu
Cieľom klienta bolo vytvoriť web, z ktorého bude hneď zrejmé, že ide o platformu pre hráčov. Museli sme teda navrhnúť webový dizajn, ktorý by bol jednotný a držal krok so svetovými trendami. Najskôr sme si s klientom prešli všetky požiadavky, aby sme pochopili jeho očakávania a spracovali projektovú dokumentáciu, ktorá by ich reálne naplnila.
Návrh riešenia
Úlohou bolo vytvorenie webstránky, ktorá zaujme cieľovú skupinu, a tá rýchlo nájde všetky potrebné informácie o festivale. To všetko v modernom webdizajne s novým logom a brandingom, a zároveň s najlepšou technologickou úrovňou funkcií, rýchlosti a SEO. V rámci úzkej spolupráce sme s klientom diskutovali, ako tieto plány zrealizovať.
Priebeh vývoja
Dizajnér mal voľnú ruku, popustil uzdu kreativite a vytvoril originálny štýl/moodboard. Ďalej sa navrhli varianty loga a celá korporátna identita. Po schválení sme sa pustili do wireframov (rozloženia stránok) a finálneho webdizajnu. Pravidelne sme klientovi prezentovali výstupy a diskutovali o nich. Projekt sme finálne zverili do rúk našich programátorov.
Úspešný výsledok
Pred samotným spustením web optimalizujeme pre prehliadače, responzívnosť a SEO, pre čo najlepšie pozície na Googli. Odovzdaním webu spolupráca s klientom nekončí a projekt vylepšujeme ďalej. Sledujeme správanie návštevníkov cez Hotjar a Google Analytics a na základe získaných dát klientom radíme ako zvýšiť ich tržby.
Tvorba brandu
Predpokladom plnohodnotnej firemnej identity je pochopenie projektu a jeho zámeru. Návrh loga prichádza potom.
Po konzultáciách s klientom sme pripravili zrozumiteľné firemné princípy, ktoré by mal projekt prezentovať. Následne sme odkomunikovali základné piliere toho, ako sa odlíšiť od konkurencie a cez nový branding značky ukázať jedinečnú esenciu firmy.
Webový dizajn na mieru
Profesionálna webstránka sa bez neho nezaobíde.
Prepracované UX, high-fidelity wireframy a webový dizajn na mieru spĺňajú všetko, čo by mal moderný web obsahovať. To všetko zvyšuje dôveryhodnosť a profesionalitu konferencie akou je Game days. Perfektná responzívnosť a mobile first prístup sú už len čerešničkou na torte.
Viac podstránok
Mobilná verzia
Väčšina návštevníkov webstránky prichádza cez mobily. Myslíme na to.
Vytvoriť responzívny web do posledného detailu je kľúčové, pretože určuje, či bude UX (user experience) pre návštevníkov jednoducho použiteľné. Pri projektoch vždy dbáme, aby boli prehľadné a intuitívne na smartfónoch (mobile first), tabletoch a ďalších rozlíšeniach.
Aj vďaka tomu sa zvyšuje šanca, že sa z návštevníkov stanú zákazníci, využijú služby, zakúpia produkt či vykonajú inú požadovanú akciu bez akýchkoľvek prekážok. Toto by mala byť priorita každého, kto má vlastný web a chce, aby mu prinášal čo najväčší zisk.