Vyberte sekciu
Všetky články
Vyberte sekciu
Vyberte sekciu
Vyberte sekciu
Vyberte sekciu

Tvorba eshopu
Sladučké ovocie

www.sladuckeovocie.sk

Svieži nový eshop s výstižným logom a brandingom pre obľúbeného slovenského predajcu čerstvých potravín.

Klientovi sme predstavili 3 firemné princípy, ktoré sme na dizajn webu aplikovali. Sú nimi prehľadnosť, kvalitné “šťavnaté” produktové fotografie a chutné texty opisujúce tovar. Slová informujú, emócie však predávajú.

Čo sme robili

  • UX & web designUX & web design
  • kódovanie front-endu (bootstrap)kódovanie front-endu (bootstrap)
  • logo & brandinglogo & branding
  • kreslené postavičkykreslené postavičky
  • programovanie (php+javascript)programovanie (php+javascript)

Úspešný eshop nevznikne sám od seba

Vytvorenie eshopu založenom na novej brand identite si vyžaduje profesionálny prístup.

1

Uchopenie projektu

Klient nás oslovil, pretože hľadal chýbajúci dielik pre úspešný biznis - kvalitný eshop s pokročilými funkciami v originálnom štýle vďaka novej identite a logu, ktoré si zákazníci ľahko zapamätajú. Najskôr sme si s klientom prešli všetky požiadavky, aby sme pochopili jeho očakávania a spracovali projektovú dokumentáciu, ktorá by ich reálne naplnila.

2

Návrh riešenia

Úloha bola jasná. Vytvoriť oku lahodiaci moderný eshop s intuitívnym UX rozhraním a sviežim dizajnom, ktorý zaujme cieľovú skupinu. Musí byť už na prvý klik zrejmé, o aký eshop ide, a zároveň mať najlepšiu technologickú úroveň funkcií, rýchlosti a SEO. V rámci úzkej spolupráce sme s klientom diskutovali, ako tieto plány zrealizovať.

3

Priebeh vývoja

Dizajnér mal voľnú ruku, popustil uzdu kreativite a vytvoril originálny štýl/moodboard. Ďalej sa navrhli varianty loga a celá korporátna identita. Po schválení sme sa pustili do wireframov (rozloženia stránok) a finálneho webdizajnu. Pravidelne sme klientovi prezentovali výstupy a diskutovali o nich. Projekt sme finálne zverili do rúk našich programátorov.

4

Úspešný výsledok

Pred samotným spustením web optimalizujeme pre prehliadače, responzívnosť a SEO, pre čo najlepšie pozície na Googli. Odovzdaním webu spolupráca s klientom nekončí a projekt vylepšujeme ďalej. Sledujeme správanie návštevníkov cez Hotjar a Google Analytics a na základe získaných dát klientom radíme ako zvýšiť ich tržby.

Tvorba brandu

Predpokladom plnohodnotnej firemnej identity je pochopenie projektu a jeho zámeru. Návrh loga prichádza potom.

Po konzultáciách s klientom sme pripravili zrozumiteľné firemné princípy, ktoré by mal projekt prezentovať. Následne sme odkomunikovali základné piliere toho, ako sa odlíšiť od konkurencie a cez nový branding značky ukázať jedinečnú esenciu firmy.

Zelená
Fialová
Jantárová

Nunito

Nunito je dobre vybalansovaná rodina písma typu sans serif (bezpätkové), ktorá existuje v dvoch verziách: Písmo začalo vo verzii Nunito, ktoré vytvoril Vernon Adams ako zaokrúhlený terminal sans serif pre typografiu na diplejoch. Jacques Le Bailly ho rozšíril o celú radu rezov spolu so sprievodnou regular verziou, ktorá nie je zaoblená a nazýva sa Nunito Sans.

Font example

Webový dizajn na mieru

Profesionálny eshop sa bez neho nezaobíde.

Moderný dizajn webu a pokročilé funkcie administrácie sú základ, ktorý by mal najlepší eshop systém spĺňať. Avšak aj perfektná responzivita, intuitívne používateľské rozhranie a UX prístup sú atribúty, ktoré zákazník očakáva od internetového obchodu, do ktorého sa bude pravidelne vracať.

Všetky podstránky

"Za Narative stoja profesionáli s víziou, ktorí dokázali naše nápady vylepšiť a pretaviť do reality, vďaka čomu fungujeme efektívnejšie. Od zadania, cez UX analýzu až po samotný vývoj, výsledok zodpovedal našim očakávaniam, doplnený o ich know-how."

Martin Záhumenský, CTO / Sladučké ovocie

Ďalší projekt

Zamestnám