Tvorba eshopu
Sladučké ovocie
Prípadová štúdia
Svieži nový eshop s výstižným logom a brandingom pre obľúbeného slovenského predajcu čerstvých potravín.
Klientovi sme predstavili 3 firemné princípy, ktoré sme na dizajn webu aplikovali. Sú nimi prehľadnosť, kvalitné “šťavnaté” produktové fotografie a chutné texty opisujúce tovar. Slová informujú, emócie však predávajú.
Čo sme robili
- UX & web design
- kódovanie front-endu (bootstrap)
- logo & branding
- kreslené postavičky
- programovanie (php+javascript)
Úspešný eshop nevznikne sám od seba
Vytvorenie eshopu založenom na novej brand identite si vyžaduje profesionálny prístup.
Uchopenie projektu
Klient nás oslovil, pretože hľadal chýbajúci dielik pre úspešný biznis - kvalitný eshop s pokročilými funkciami v originálnom štýle vďaka novej identite a logu, ktoré si zákazníci ľahko zapamätajú. Najskôr sme si s klientom prešli všetky požiadavky, aby sme pochopili jeho očakávania a spracovali projektovú dokumentáciu, ktorá by ich reálne naplnila.
Návrh riešenia
Úloha bola jasná. Vytvoriť oku lahodiaci moderný eshop s intuitívnym UX rozhraním a sviežim dizajnom, ktorý zaujme cieľovú skupinu. Musí byť už na prvý klik zrejmé, o aký eshop ide, a zároveň mať najlepšiu technologickú úroveň funkcií, rýchlosti a SEO. V rámci úzkej spolupráce sme s klientom diskutovali, ako tieto plány zrealizovať.
Priebeh vývoja
Dizajnér mal voľnú ruku, popustil uzdu kreativite a vytvoril originálny štýl/moodboard. Ďalej sa navrhli varianty loga a celá korporátna identita. Po schválení sme sa pustili do wireframov (rozloženia stránok) a finálneho webdizajnu. Pravidelne sme klientovi prezentovali výstupy a diskutovali o nich. Projekt sme finálne zverili do rúk našich programátorov.
Úspešný výsledok
Pred samotným spustením web optimalizujeme pre prehliadače, responzívnosť a SEO, pre čo najlepšie pozície na Googli. Odovzdaním webu spolupráca s klientom nekončí a projekt vylepšujeme ďalej. Sledujeme správanie návštevníkov cez Hotjar a Google Analytics a na základe získaných dát klientom radíme ako zvýšiť ich tržby.
Tvorba brandu
Predpokladom plnohodnotnej firemnej identity je pochopenie projektu a jeho zámeru. Návrh loga prichádza potom.
Po konzultáciách s klientom sme pripravili zrozumiteľné firemné princípy, ktoré by mal projekt prezentovať. Následne sme odkomunikovali základné piliere toho, ako sa odlíšiť od konkurencie a cez nový branding značky ukázať jedinečnú esenciu firmy.
Nunito
Nunito je dobre vybalansovaná rodina písma typu sans serif (bezpätkové), ktorá existuje v dvoch verziách: Písmo začalo vo verzii Nunito, ktoré vytvoril Vernon Adams ako zaokrúhlený terminal sans serif pre typografiu na diplejoch. Jacques Le Bailly ho rozšíril o celú radu rezov spolu so sprievodnou regular verziou, ktorá nie je zaoblená a nazýva sa Nunito Sans.
Viac podstránok
Mobilná verzia
Väčšina návštevníkov webstránky prichádza cez mobily. Myslíme na to.
Vytvoriť responzívny web do posledného detailu je kľúčové, pretože určuje, či bude UX (user experience) pre návštevníkov jednoducho použiteľné. Pri projektoch vždy dbáme, aby boli prehľadné a intuitívne na smartfónoch (mobile first), tabletoch a ďalších rozlíšeniach.
Aj vďaka tomu sa zvyšuje šanca, že sa z návštevníkov stanú zákazníci, využijú služby, zakúpia produkt či vykonajú inú požadovanú akciu bez akýchkoľvek prekážok. Toto by mala byť priorita každého, kto má vlastný eshop a chce, aby mu prinášal čo najväčší zisk.