Smartwear
Prípadová štúdia
Pre úspešný e-shop SmartWear sme vytvorili moderný e-shop s multimediálnym blogom, diskusným fórom, bazárom a ďalšími funkciami. Klientovi sme vypracovali aj štýlové logo a branding.
Čo sme robili
- ux & web design
- Vytvorenie responzívnej HTML šablony
O projekte
Spolupráca so Smartwear prebiehala nasledovne:
Ako to prebiehalo
Poďme sa spolu pozrieť na jednotlivé etapy vývoja projektu. Každý jeden projekt a klient je individuálny, podľa toho sa líši aj rozsah a detail prác na projekte. O momentálnej fáze tvorby je klient vždy informovaný a poskytuje nám svoj feedback.
Zadanie
Klient nám poskytol zadanie, ktoré sme si spolu odkonzultovali a spracovali do projektovej dokumentácie, ktorou sa následne riadil celý projekt. Niektorí klienti majú vlastnú špecifikáciu, iným ju spracujeme my na základe požiadaviek. Pri rozsiahlejších projektoch sa navrhuje celá architektúra, rozpisujú sa detailne všetky funkcie a kreslia sa use-case modely.
Riešenie
Od začiatku prác na projekte sa vyčlení menší tím, ktorý sa venuje práve danému projektu. Snažíme sa pracovať non-stop, aby už po krátkej dobe videl klient nejakú ukážku alebo prototyp a videli sme, či ideme správnou cestou. Ďalej projekt konzultujeme a posielame updaty, až kým sa nedopracujeme k výsledku, s ktorým sme aj my aj klient spokojný.
Výsledok
Na konci developmentu posielame klientovi beta verziu, kde si vie skontrolovať celý design a všetky funkcionality. Na tejto verzii rovnako testujeme aj my a optimalizujeme posledné detaily pred spustením projektu live.
Firemná identita
Pochopenie projektu, jeho zámeru a odborný prístup sú úspechom k plnohodnotnej firemnej identite.
Po konzultáciach s klientom sme pripravili zrozumiteľné firemné princípy, ktoré by mal nový projekt prezentovať nie len designom, ale aj textami, fotkami a inými komunikačno-vizuálnymi kanálmi.
Rubik
Google Creative Lab approached Hubert & Fischer to design a typeface for the branding of the Rubik’s Cube Exhibition ”Beyond Rubik’s Cube“ at the Liberty Science Center, Jersey City.
They designed a slightly rounded heavyweight font in which the letters fit perfectly in a single cubelet of the Rubik’s Cube. The font was expanded to include Cyrillic and Hebrew characters for the exhibition, which will travel internationally.