Tvorba eshopu Primadonna Collection
Prípadová štúdia
Vlastný eshop na mieru pre exkluzívnu taliansku značku so zameraním na ženskú módu.
Klientka nás oslovila s potrebou prekopať jej pôvodný eshop a dostať ho na vyššiu úroveň a do modernejšieho vzhľadu, aby sa zvýšili jeho tržby. To sa nakoniec aj podarilo. Pozrite sa, ako sme sa s tým popasovali.
Čo sme robili
- UX & web design
- kódovanie front-endu (bootstrap)
- programovanie (php + javascript)
Úspešný eshop nevznikne sám od seba
Toto všetko obnáša tvorba eshopov, ktoré klientom úspešne a dlhodobo zarábajú.
Uchopenie projektu
Klientka nás oslovila s požiadavkou vytvoriť nový eshop. Najskôr sme si s ňou prešli všetky požiadavky, aby sme pochopili jej očakávania a spracovali projektovú dokumentáciu, ktorá by ich reálne naplnila. Pochopili sme čo potrebuje a pridali sme množstvo našich odporúčaní o ktorých vieme, že zaručene fungujú a predávajú.
Návrh riešenia
Úloha bola jasná. Vytvoriť moderný a intuitívny eshop, ktorý bude vizuálne imponovať ženskému cieľovému publiku a v ktorom si vždy rady nakúpia exkluzívne oblečenie. Musí byť už na prvý klik zrejmé, o aký eshop ide, a zároveň mať najlepšiu úroveň funkcií, rýchlosti a SEO. Jednoducho, to najlepšie zo sveta programovania a webového dizajnu.
Priebeh vývoja
Dizajnér mal voľnú ruku, popustil uzdu kreativite a vytvoril originálny štýl/moodboard. Pri projektoch sa často navrhuje aj korporátna identita. Po schválení sme sa pustili do wireframov (rozloženia stránok) a finálneho webdizajnu. Pravidelne sme klientovi prezentovali výstupy a diskutovali o nich. Projekt sme finálne zverili do rúk našich programátorov.
Úspešný výsledok
Pred samotným spustením web optimalizujeme pre prehliadače, responzívnosť a SEO, pre čo najlepšie pozície na Googli. Odovzdaním webu spolupráca s klientom nekončí a projekt vylepšujeme ďalej. Sledujeme správanie návštevníkov cez Hotjar a Google Analytics a na základe získaných dát klientom radíme ako zvýšiť ich tržby.
Viac podstránok
Mobilná verzia
Väčšina návštevníkov webstránky prichádza cez mobily. Myslíme na to.
Vytvoriť responzívny web do posledného detailu je kľúčové, pretože určuje, či bude UX (user experience) pre návštevníkov jednoducho použiteľné. Pri projektoch vždy dbáme, aby boli prehľadné a intuitívne na smartfónoch (mobile first), tabletoch a ďalších rozlíšeniach.
Aj vďaka tomu sa zvyšuje šanca, že sa z návštevníkov stanú zákazníci, využijú služby, zakúpia produkt či vykonajú inú požadovanú akciu bez akýchkoľvek prekážok. Toto by mala byť priorita každého, kto má vlastný eshop a chce, aby mu prinášal čo najväčší zisk.