Tvorba eshopu Roomfactory
Prípadová štúdia
Nový moderný eshop na mieru s kopou funkcií a prepracovaným UX pre úspešnú slovenskú firmu s nábytkom.
Klient potreboval profesionálny eshop. Našou úlohou teda bolo vyšperkovať do dokonalosti UX dizajn a venovať náležitú pozornosť programovaniu všetkých možností v administrácii na mieru.
Čo sme robili
- ux & webdesign
- Kódovanie front-endu (bootstrap)
- programovanie (php + javascript)
Úspešný eshop nevznikne sám od seba
Vytvorenie eshopu, ktorý bude zarábať si vyžaduje profesionálny prístup.
Uchopenie projektu
Klient nás oslovil, pretože ich starý eshop mal zjavné chybičky krásy i funkčnosti. Najskôr sme si s klientom prešli všetky požiadavky, aby sme pochopili jeho očakávania a spracovali projektovú dokumentáciu, ktorá by ich reálne naplnila. Zamerali sme sa hlavne na dôležitosť UX dizajnu a jeho vplyv na nákupné správanie potenciálnych zákazníkov.
Návrh riešenia
Úloha bola jasná. Vytvoriť oku lahodiaci moderný eshop s intuitívnym dizajnom, ktorý nebude pôsobiť rušivo, ale vkusne, minimalisticky a nadčasovo. Musí byť už na prvý klik zrejmé, že ide s dobou, a zároveň mať najlepšiu technologickú úroveň funkcií, rýchlosti a SEO. V rámci úzkej spolupráce sme s klientom diskutovali, ako tieto plány zrealizovať.
Priebeh vývoja
Dizajnér mal voľnú ruku, popustil uzdu kreativite a vytvoril originálny štýl/moodboard. Pri projektoch sa často navrhuje aj korporátna identita. Po schválení sme sa pustili do wireframov (rozloženia stránok) a finálneho webdizajnu. Pravidelne sme klientovi prezentovali výstupy a diskutovali o nich. Projekt sme finálne zverili do rúk našich programátorov.
Úspešný výsledok
Pred samotným spustením web optimalizujeme pre prehliadače, responzívnosť a SEO, pre čo najlepšie pozície na Googli. Odovzdaním webu spolupráca s klientom nekončí a projekt vylepšujeme ďalej. Sledujeme správanie návštevníkov cez Hotjar a Google Analytics a na základe získaných dát klientom radíme ako zvýšiť ich tržby.
Viac podstránok
Mobilná verzia
Väčšina návštevníkov webstránky prichádza cez mobily. Myslíme na to.
Vytvoriť responzívny web do posledného detailu je kľúčové, pretože určuje, či bude UX (user experience) pre návštevníkov jednoducho použiteľné. Pri projektoch vždy dbáme, aby boli prehľadné a intuitívne na smartfónoch (mobile first), tabletoch a ďalších rozlíšeniach.
Aj vďaka tomu sa zvyšuje šanca, že sa z návštevníkov stanú zákazníci, využijú služby, zakúpia produkt či vykonajú inú požadovanú akciu bez akýchkoľvek prekážok. Toto by mala byť priorita každého, kto má vlastný portál a chce, aby mu prinášal čo najväčší zisk.