Playerland
Prípadová štúdia
Obľúbený e-shop s hrami a hardwarom sa dočkal konečne rebrandingu a redesignu, ktorý si zaslúži. Pre klienta sme vymýšľali názov, vytvorili sme logo, vizuálnu identitu, prepracovali sme UX a webdesign a projekt sme nakódovali na mieru.
Čo sme robili
- Tvorba názvu
- logo & branding
- ux & web design
- kódovanie front-endu (bootstrap)
O projekte
Spolupráca s DigiHry (Playerland) prebiehala nasledovne:
Ako to prebiehalo
Poďme sa spolu pozrieť na jednotlivé etapy vývoja projektu. Každý jeden projekt a klient je individuálny, podľa toho sa líši aj rozsah a detail prác na projekte. O momentálnej fáze tvorby je klient vždy informovaný a poskytuje nám svoj feedback.
Zadanie
Klient nám poskytol zadanie, ktoré sme si spolu odkonzultovali a spracovali do projektovej dokumentácie, ktorou sa následne riadil celý projekt. Niektorí klienti majú vlastnú špecifikáciu, iným ju spracujeme my na základe požiadaviek. Pri rozsiahlejších projektoch sa navrhuje celá architektúra, rozpisujú sa detailne všetky funkcie a kreslia sa use-case modely.
Riešenie
Od začiatku prác na projekte sa vyčlení menší tím, ktorý sa venuje práve danému projektu. Snažíme sa pracovať non-stop, aby už po krátkej dobe videl klient nejakú ukážku alebo prototyp a videli sme, či ideme správnou cestou. Ďalej projekt konzultujeme a posielame updaty, až kým sa nedopracujeme k výsledku, s ktorým sme aj my aj klient spokojný.
Výsledok
Na konci developmentu posielame klientovi beta verziu, kde si vie skontrolovať celý design a všetky funkcionality. Na tejto verzii rovnako testujeme aj my a optimalizujeme posledné detaily pred spustením projektu live.
Firemná identita
Pochopenie projektu, jeho zámeru a odborný prístup sú úspechom k plnohodnotnej firemnej identite.
Po konzultáciach s klientom sme pripravili zrozumiteľné firemné princípy, ktoré by mal nový projekt prezentovať nie len designom, ale aj textami, fotkami a inými komunikačno-vizuálnymi kanálmi.
Viac podstránok
Mobilná verzia
Väčšina návštevníkov prichádza cez mobilné zariadenia. Nazabúdajte na to.
Responzívna verzia projektu je pre nás viac ako dôležitá. Stránky preto navrhujeme od samého začiatku tak, aby boli prehľadné a použiteľné aj na mobiloch, tabletoch či iných rozlíšeniach. Len vďaka tomu zabezpečíte svojim návštevníkom plnohodnotné UX (user experience), a zvýšite svoju šancu, aby využili Vaše služby, alebo zakúpili Váš produkt, či vykonali inú požadovanú akciu. Mobilné verzie dôkladne testujeme a simulujeme rôzne podmienky azariadenia, aby sme zaručili čo najlepší zážitok pri prezeraní Vášho projektu.