Hledej řemeslníka
Prípadová štúdia
Českému start-upu sme sa navrhli niekoľko verzií ich budúceho nového loga a postarali sa o kompletný branding.
Profesionálny branding rozpráva príbeh značky a to je naším zámerom pri každom klientovi. Okrem toho, že vystihuje jeho cieľ a víziu, zviditeľňuje ju na trhu, čím sa stáva rýchlo zapamätateľnou. Klientovi sa náš profesionálny tím grafikov postaral o výstižný logo návrh a branding.
Čo sme robili
- logomanuál
- designmanuál
Tvorba brandu
Predpokladom plnohodnotnej firemnej identity je pochopenie projektu a jeho zámeru. Návrh loga prichádza potom.
Po konzultáciách s klientom sme pripravili zrozumiteľné firemné princípy, ktoré by mal projekt prezentovať. Následne sme odkomunikovali základné piliere toho, ako sa odlíšiť od konkurencie a cez nový branding značky ukázať jedinečnú esenciu firmy.
Avenir Next LT
Rodina písiem Avenir Next® bola nadizajnovaná Adrianom Frutigerom v spolupráci s vedúcim typu Monotype Akirom Kobayashim.
Je to rozšírená prerábka pôvodnej rodiny písiem (vydaných ako OpenType písmo), ktorá získala verejné uznanie po publikovaní v Linotype v roku 2004.