Openmind
Prípadová štúdia
Kompletná vizuálna identita od vizitiek až po materiály na sociálne siete pre populárne bratislavské yogové štúdio.
Tvorba firemnej webovej stránky, logo a branding pre štúdio OpenMind. Ak chcú firmy a značky preraziť a upevniť si svoju pozíciu na trhu, je nevyhnutné investovať do budovania brand awareness.
Čo sme robili
- logomanuál
- designmanuál
Tvorba brandu
Predpokladom plnohodnotnej firemnej identity je pochopenie projektu a jeho zámeru. Návrh loga prichádza potom.
Po konzultáciách s klientom sme pripravili zrozumiteľné firemné princípy, ktoré by mal projekt prezentovať. Následne sme odkomunikovali základné piliere toho, ako sa odlíšiť od konkurencie a cez nový branding značky ukázať jedinečnú esenciu firmy.
Tulpen One
Tulpen One je súčasné bezpätkové písmo. Nadizajnoval ho Naima Ben Ayed. Existujú štyri rezy a to: normálny, kurzíva, tučný a tučná kurzíva. Táto rodina písiem, ktorá bola špeciálne navrhnutá na nadpisy a použitie na veľkých textoch, ponúka štandardizovanú šírku znaku vo všetkých rezoch, vďaka čomu riadky textu ostávajú rovnako dlhe bez ohľadu na použitý štýl.