Tvorba mobilnej aplikácie Flipwork
Prípadová štúdia
Moderná appka a portál vrátane UX dizajnu, tvorby loga a kompletného brandingu.
Nová moderná platforma, ktorá spája uchádzačov o zamestnanie, ktorí si môžu intuitívne a prehľadne nájsť svoj vysnívaný job, a kde sa zároveň firmy môžu prezentovať na profesionálnej úrovni.
Čo sme robili
- tvorba názvu
- ux & app design
- UI portál
- UI mobilná aplikácia
Vývoj mobilnej aplikácie na mieru od A po Z
Intuitívna a funkčná appka si vyžaduje profesionálny prístup.
Uchopenie projektu
Klient nás oslovil s projektom, kde zadaním bol dizajn profesionálnej mobilnej aplikácie a portálu informujúci o dostupných pracovných ponukách na trhu, vrátane kompletného brandingu. Najskôr sme si s klientom prešli všetky požiadavky, aby sme pochopili jeho očakávania a spracovali projektovú dokumentáciu, ktorá by ich reálne naplnila.
Návrh riešenia
Cieľom bola mobilná aplikácia na mieru, v ktorej by sa vedeli uchádzači rýchlo zorientovať a firmy sa mohli prezentovať na úrovni. Vďaka intuitívnemu dizajnu musí byť už na prvý klik jasné ako funguje, a zároveň premyslieť do detailu všetky interakcie UI. V rámci úzkej spolupráce sme s klientom diskutovali, ako tieto plány zrealizovať.
Priebeh vývoja
Dizajnér mal voľnú ruku, popustil uzdu kreativite a vytvoril originálny štýl/moodboard. Ďalej sa vymyslel originálny názov, varianty loga a celá korporátna identita. Po schválení sme nakreslili wireframy (rozloženia stránok) a finálny dizajn aplikácie. Pravidelne sme klientovi prezentovali výstupy a diskutovali o nich.
Úspešný výsledok
Pred samotným spustením appky optimalizujeme, vylaďujeme detailne responzívnosť a všetko finálne testujeme. Odovzdaním spolupráca s klientom nekončí a projekt vylepšujeme ďalej. Samozrejmosťou pre programovanie Android, iOS či multiplatformových appiek je spoľahlivý servis a optimalizácia, aby appky išli s dobou.
Tvorba brandu
Predpokladom plnohodnotnej firemnej identity je pochopenie projektu a jeho zámeru. Návrh loga prichádza potom.
Po konzultáciách s klientom sme pripravili zrozumiteľné firemné princípy, ktoré by mal projekt prezentovať. Následne sme odkomunikovali základné piliere toho, ako sa odlíšiť od konkurencie a cez nový branding značky ukázať jedinečnú esenciu firmy.
Proxima Nova
Rodina písiem Proxima nova je kompletnou prerábkou písma Proxima Sans (1994). Pôvodných šesť písiem (tri rezy s kurzívami) bolo rozšírených na 48 plnohodnotných písiem typu OpenType.
Štylisticky písmo Proxima Nova vypĺňa medzeru medzi písmami ako je Futura a klasickými bezpätkovými písmami. Výsledkom je hybrid, ktorý kombinuje humanistické proporcie s miernym geometrickým nádychom.
Na detailoch záleží
Precíznosť v každej maličkosti
Dokonalosť spočíva v detailoch. Na prvý pohľad jednoduchá tvorba loga ukrýva oveľa viac, ako sa zdá. Držať sa minimalizmu a pritom docieliť estetickú príťažlivosť – to je výzva pre každé grafické oddelenie.
Podstránky aplikácie
Podstránky portálu
Dizajn mobilnej aplikácie
Dokonalé UI a UX v každom jednom detaile.
Vytvoriť responzívnu appku do posledného detailu je kľúčové, pretože určuje, či bude UX (user experience) pre návštevníkov jednoducho použiteľné. Pri projektoch vždy dbáme, aby boli prehľadné a intuitívne na všetkých typoch smartfónov, tabletov a ďalších rozlíšeniach.
Aj vďaka tomu sa zvyšuje šanca, že sa z návštevníkov stanú zákazníci, využijú služby, zakúpia produkt či vykonajú inú požadovanú akciu bez akýchkoľvek prekážok. Toto by mala byť priorita každého, kto má vlastnú appku a chce, aby mu prinášala čo najväčší zisk.