Vytvorenie mobilnej aplikácie Cario
Tvorba aplikácie iOS a Android pre slovenský start-up lokálneho “uberu” vrátane UX a kompletného brandingu.
Výsledkom našej práce je koncept modernej appky spájajúcej šoférov a záujemcov o jazdu, ktorí potrebujú odviezť a hľadajú rýchle a flexibilné riešenie. Projekt je efektívnou a pohodlnou voľbou pre obidve strany.
Čo sme robili
- ux & app design
Proces tvorby mobilnej aplikácie na mieru
Moderná a funkčná appka si vyžaduje profesionálny prístup.
Uchopenie projektu
Boli sme oslovení na vytvorenie mobilnej appky, ktorá pomôže ľuďom jednoducho a rýchlo nájsť odvoz vďaka intuitívnemu UX aplikácie, v ktorej sa budú návštevníci ľahko orientovať. Najskôr sme si s klientom prešli všetky požiadavky, aby sme pochopili jeho očakávania a spracovali projektovú dokumentáciu, ktorá by ich reálne naplnila.
Návrh riešenia
Klientovym cieľom bol jednoduchý a zapamätateľný vizuál so živými farbami a logickým rozložením appky. Zamerali sme sa preto na kompletne nový branding, prepracované UX a dizajn aplikácie a zároveň najlepšiu technologickú úroveň funkcií, rýchlosti a SEO. V rámci úzkej spolupráce sme s klientom diskutovali, ako tieto plány zrealizovať.
Priebeh vývoja
Dizajnér mal voľnú ruku, popustil uzdu kreativite a vytvoril originálny štýl/moodboard. Ďalej sa navrhli varianty loga a celá korporátna identita. Po schválení sme nakreslili wireframy (rozloženia stránok) a finálny dizajn aplikácie. Pravidelne sme klientovi prezentovali výstupy a diskutovali o nich. Projekt sme pripravili na finálne programovanie.
Úspešný výsledok
Pred samotným spustením appky optimalizujeme, vylaďujeme detailne responzívnosť a všetko finálne testujeme. Odovzdaním spolupráca s klientom nekončí a projekt vylepšujeme ďalej. Samozrejmosťou pre programovanie Android, iOS či multiplatformových appiek je spoľahlivý servis a optimalizácia, aby appky išli s dobou.
Tvorba brandu
Predpokladom plnohodnotnej firemnej identity je pochopenie projektu a jeho zámeru. Návrh loga prichádza potom.
Po konzultáciách s klientom sme pripravili zrozumiteľné firemné princípy, ktoré by mal projekt prezentovať. Následne sme odkomunikovali základné piliere toho, ako sa odlíšiť od konkurencie a cez nový branding značky ukázať jedinečnú esenciu firmy.
ITC Avant Garde Gothic
ITC Avant Garde Gothic is rodina písiem založená na logo-písme použitom v magazíne Avant Garde. Herb Lubalin navrhol logo koncept a jeho spoločník navrhol písmo nadpisu, potom spolu s Tomom Carnasom, parnterom v Lubalinovej dizajnovej firme, spoločne pracovali na transformácii idey do plnohodnotného typu písma.
Zhustený rez bol nakreslený Edom Benguiatom v roku 1974 a šikmé verzie boli navrhnuté Andrém Gürtlerom, Erichom Gschwindom a Christianom Mengeltom v roku 1977.
Viac podstránok
Dizajn mobilnej aplikácie
Dokonalé UI a UX v každom jednom detaile.
Vytvoriť responzívnu appku do posledného detailu je kľúčové, pretože určuje, či bude UX (user experience) pre návštevníkov jednoducho použiteľné. Pri projektoch vždy dbáme, aby boli prehľadné a intuitívne na všetkých typoch smartfónov, tabletov a ďalších rozlíšeniach.
Aj vďaka tomu sa zvyšuje šanca, že sa z návštevníkov stanú zákazníci, využijú služby, zakúpia produkt či vykonajú inú požadovanú akciu bez akýchkoľvek prekážok. Toto by mala byť priorita každého, kto má vlastnú appku a chce, aby mu prinášala čo najväčší zisk.