Vyberte sekciu
Všetky články
Vyberte sekciu
Vyberte sekciu
Vyberte sekciu
Vyberte sekciu

Vytvorenie mobilnej aplikácie Biutimi

www.biutimi.com

Moderná aplikácia spájajúca vizážistky s ich klientkami. Tvorba loga, brandingu, UX dizajnu a app development.

Vízia tohto projektu bola uľahčiť ženám, ktoré potrebujú líčenie na svadbu, ples, oslavu, fotenie či inú príležitosť, nájsť profesionálnu vizážistku v blízkom i vzdialenom okolí, pomocou pár klikov.

Čo sme robili

Vývoj mobilnej aplikácie od A po Z

Intuitívna a funkčná appka si vyžaduje profesionálny prístup.

1

Uchopenie projektu

Klientka nás oslovila so zadaním na vytvorenie modernej aplikácie spolu s prezentačným webom, ktoré ženám uľahčia hľadanie profesionálnych vizážistiek na príležitostné líčenie. Najskôr sme si s klientkou prešli všetky požiadavky, aby sme pochopili jej očakávania a spracovali projektovú dokumentáciu, ktorá by ich reálne naplnila.

2

Návrh riešenia

Cieľom bola tvorba Android a iOS aplikácie, vďaka ktorej nájde nežné pohlavie všetky vizážistické služby na jednom mieste. Dôraz sme dali na intuitívnosť, moderný a pritom elegantný dizajn aplikácie a zároveň najlepšiu technologickú úroveň funkcií, rýchlosti a SEO. V rámci úzkej spolupráce sme s klientkou diskutovali, ako tieto plány zrealizovať.

3

Priebeh vývoja

Dizajnér mal voľnú ruku, popustil uzdu kreativite a vytvoril originálny štýl/moodboard. Ďalej sa navrhli varianty loga a celá korporátna identita. Po schválení sme nakreslili wireframy (rozloženia stránok) a finálny dizajn aplikácie. Pravidelne sme klientke prezentovali výstupy a diskutovali o nich. Projekt sme finálne zverili do rúk našich programátorov.

4

Úspešný výsledok

Pred samotným spustením appky optimalizujeme, vylaďujeme detailne responzívnosť a všetko finálne testujeme. Odovzdaním spolupráca s klientom nekončí a projekt vylepšujeme ďalej. Samozrejmosťou pre programovanie Android, iOS či multiplatformových appiek je spoľahlivý servis a optimalizácia, aby appky išli s dobou.

Tvorba brandu

Predpokladom plnohodnotnej firemnej identity je pochopenie projektu a jeho zámeru. Návrh loga prichádza potom.

Po konzultáciách s klientkou sme pripravili zrozumiteľné firemné princípy, ktoré by mal projekt prezentovať. Následne sme odkomunikovali základné piliere toho, ako sa odlíšiť od konkurencie a cez nový branding značky ukázať jedinečnú esenciu firmy.

Levanduľová tmavá
Purpurová
Antracitová
Biela

Quicksand

Quicksand je displejové bezpätkové písmo so zaoblenými koncami. Projekt bol iniciovaný Andrewom Paglinawanom v roku 2008 použitím geometrických tvarov ako základného jadra. Bolo navrhnuté pre displeje, ale je dostatočne použiteľné aj na aplikovanie v malých mierkach. V roku 2016, v spolupráci s Andrewom, bolo značne zrevidované Thomasom Jockinom s cieľom ešte vylepšiť jeho kvalitu.

Font example

Na detailoch záleží

Precíznosť v každej maličkosti

Dokonalosť spočíva v detailoch. Na prvý pohľad jednoduchá tvorba loga ukrýva oveľa viac, ako sa zdá. Držať sa minimalizmu a pritom docieliť estetickú príťažlivosť – to je výzva pre každé grafické oddelenie.

Ďalší projekt

Flipwork