Vytvorenie mobilnej aplikácie Biutimi
Prípadová štúdia
Moderná aplikácia spájajúca vizážistky s ich klientkami. Tvorba loga, brandingu, UX dizajnu a app development.
Vízia tohto projektu bola uľahčiť ženám, ktoré potrebujú líčenie na svadbu, ples, oslavu, fotenie či inú príležitosť, nájsť profesionálnu vizážistku v blízkom i vzdialenom okolí, pomocou pár klikov.
Čo sme robili
- ux & app design
Vývoj mobilnej aplikácie od A po Z
Intuitívna a funkčná appka si vyžaduje profesionálny prístup.
Uchopenie projektu
Klientka nás oslovila so zadaním na vytvorenie modernej aplikácie spolu s prezentačným webom, ktoré ženám uľahčia hľadanie profesionálnych vizážistiek na príležitostné líčenie. Najskôr sme si s klientkou prešli všetky požiadavky, aby sme pochopili jej očakávania a spracovali projektovú dokumentáciu, ktorá by ich reálne naplnila.
Návrh riešenia
Cieľom bola tvorba Android a iOS aplikácie, vďaka ktorej nájde nežné pohlavie všetky vizážistické služby na jednom mieste. Dôraz sme dali na intuitívnosť, moderný a pritom elegantný dizajn aplikácie a zároveň najlepšiu technologickú úroveň funkcií, rýchlosti a SEO. V rámci úzkej spolupráce sme s klientkou diskutovali, ako tieto plány zrealizovať.
Priebeh vývoja
Dizajnér mal voľnú ruku, popustil uzdu kreativite a vytvoril originálny štýl/moodboard. Ďalej sa navrhli varianty loga a celá korporátna identita. Po schválení sme nakreslili wireframy (rozloženia stránok) a finálny dizajn aplikácie. Pravidelne sme klientke prezentovali výstupy a diskutovali o nich. Projekt sme finálne zverili do rúk našich programátorov.
Úspešný výsledok
Pred samotným spustením appky optimalizujeme, vylaďujeme detailne responzívnosť a všetko finálne testujeme. Odovzdaním spolupráca s klientom nekončí a projekt vylepšujeme ďalej. Samozrejmosťou pre programovanie Android, iOS či multiplatformových appiek je spoľahlivý servis a optimalizácia, aby appky išli s dobou.
Tvorba brandu
Predpokladom plnohodnotnej firemnej identity je pochopenie projektu a jeho zámeru. Návrh loga prichádza potom.
Po konzultáciách s klientkou sme pripravili zrozumiteľné firemné princípy, ktoré by mal projekt prezentovať. Následne sme odkomunikovali základné piliere toho, ako sa odlíšiť od konkurencie a cez nový branding značky ukázať jedinečnú esenciu firmy.
Quicksand
Quicksand je displejové bezpätkové písmo so zaoblenými koncami. Projekt bol iniciovaný Andrewom Paglinawanom v roku 2008 použitím geometrických tvarov ako základného jadra. Bolo navrhnuté pre displeje, ale je dostatočne použiteľné aj na aplikovanie v malých mierkach. V roku 2016, v spolupráci s Andrewom, bolo značne zrevidované Thomasom Jockinom s cieľom ešte vylepšiť jeho kvalitu.
Na detailoch záleží
Precíznosť v každej maličkosti
Dokonalosť spočíva v detailoch. Na prvý pohľad jednoduchá tvorba loga ukrýva oveľa viac, ako sa zdá. Držať sa minimalizmu a pritom docieliť estetickú príťažlivosť – to je výzva pre každé grafické oddelenie.
Viac podstránok
Dizajn mobilnej aplikácie
Dokonalé UI a UX v každom jednom detaile.
Vytvoriť responzívnu appku do posledného detailu je kľúčové, pretože určuje, či bude UX (user experience) pre návštevníkov jednoducho použiteľné. Pri projektoch vždy dbáme, aby boli prehľadné a intuitívne na všetkých typoch smartfónov, tabletov a ďalších rozlíšeniach.
Aj vďaka tomu sa zvyšuje šanca, že sa z návštevníkov stanú zákazníci, využijú služby, zakúpia produkt či vykonajú inú požadovanú akciu bez akýchkoľvek prekážok. Toto by mala byť priorita každého, kto má vlastnú appku a chce, aby mu prinášala čo najväčší zisk.