Tvorba portálu Bharter
Prípadová štúdia
Od základu vytvorený revolučný portál, ktorý razí myšlienku trvalej udržateľnosti a ohľaduplnosti k našej planéte.
Webstránka na mieru pre nový ambiciózny projekt Bharter – online priestor na realizáciu bartrového obchodu. Pri tvorbe tejto udržateľnej platformy sme dbali na perfektný súlad s ideou projektu.
Čo sme robili
ux & web design
kódovanie front-endu (bootstrap)
programovanie (php + javascript)
Profesionálny web nevznikne sám od seba
Tvorba webstránky na najvyššej úrovni si vyžaduje profesionálny prístup.
Uchopenie projektu
Požiadavkou bola tvorba webstránky, ktorej cieľovkou sú mladí ľudia so zodpovedným prístupom k planéte. Na našich pleciach bolo vytvoriť moderný portál v nezameniteľnom štýle. Najskôr sme si s klientkou prešli všetky požiadavky, aby sme pochopili jej očakávania a spracovali projektovú dokumentáciu, ktorá by ich reálne naplnila.
Návrh riešenia
Úloha bola jasná. Vytvoriť jedinečný portál, ktorý by imponoval návštevníkom a zároveň prehľadné používateľské prostredie, aby sa v ňom mohli bez problémov orientovať a hneď nájsť to, čo hľadajú. Samozrejmosťou je najlepšia technologická úroveň funkcií, rýchlosti a SEO. V rámci úzkej spolupráce sme s klientom diskutovali, ako tieto plány zrealizovať.
Priebeh vývoja
Dizajnér mal voľnú ruku, popustil uzdu kreativite a vytvoril originálny štýl/moodboard. Pri projektoch sa často navrhuje aj korporátna identita. Po schválení sme sa pustili do wireframov (rozloženia stránok) a finálneho webdizajnu. Pravidelne sme klientovi prezentovali výstupy a diskutovali o nich. Projekt sme finálne zverili do rúk našich programátorov.
Úspešný výsledok
Pred samotným spustením web optimalizujeme pre prehliadače, responzívnosť a SEO, pre čo najlepšie pozície na Googli. Odovzdaním webu spolupráca s klientom nekončí a projekt vylepšujeme ďalej. Sledujeme správanie návštevníkov cez Hotjar a Google Analytics a na základe získaných dát klientom radíme ako zvýšiť ich tržby.
Viac podstránok
Mobilná verzia
Väčšina návštevníkov webstránky prichádza cez mobily. Myslíme na to.
Vytvoriť responzívny web do posledného detailu je kľúčové, pretože určuje, či bude UX (user experience) pre návštevníkov jednoducho použiteľné. Pri projektoch vždy dbáme, aby boli prehľadné a intuitívne na smartfónoch (mobile first), tabletoch a ďalších rozlíšeniach.
Aj vďaka tomu sa zvyšuje šanca, že sa z návštevníkov stanú zákazníci, využijú služby, zakúpia produkt či vykonajú inú požadovanú akciu bez akýchkoľvek prekážok. Toto by mala byť priorita každého, kto má vlastný portál a chce, aby mu prinášal čo najväčší zisk.